kwalifikowanie i ujęcie dostarczanych przez Państwa dokumentów księgowych w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów
rozliczenia podatku od towarów i usług VAT
dodatkowe ewidencje: środków trwałych, wyposażenia, tabele amortyzacyjne, ewidencja przebiegu pojazdu
wykonanie i złożenie w US deklaracji PIT i VAT
2. Prowadzenie ewidencji ryczałtowej
prowadzenie ewidencji przychodów
sporządzanie rocznego zeznania o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych PIT-28 wraz z załącznikami
3. Rozliczenia kadrowo-płacowe
sporządzanie list płac na podstawie danych od Klienta
sporządzanie:
deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat dokonanych PIT-4R
informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11
dokumentacji dla potrzeb rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych: